pátek 13. května 2016

Tak snad znovu

Sakra, zase to nevyšlo....
Aneb moje předsevzetí se věnovat blogu zase nevyšlo.
Velmi se Vám za to omlouvám, ale teď bude víc času a proč toho tedy nevyužít a nezačít se snažit. A to od začátku!

Co se tedy během těch 3 - 4 měsíců stalo?

Zjizvila jsem si koleno zevnitř
Aneb sportem k trvalé invaliditě. Na horách jsem spadla na železnou trubku a zarazila si jí přesně do žlábku mezi kostí a čéškou, takže koleno jsem měla dvojité, ale odehrála jsem s tím i předposlední kolo důležitého turnaje a dál jsem s tim odehrála další kola ligy.


Před branami extraligy
A už potřetí nám utíká extraliga aneb skončily jsme na třetím místě a postupují pouze první dva. Tak snad to napočtvrté vyjde.


Vícemistři
Aspoň nějaké pozitivum to má. Staly jsme se více mistry českého poháru, což je super! Tím však sezóna skončila (Otázka je jestli mi to chybí nebo ne)

Jsem puštěna do dalšího ročníku!!!!
Moje škola je trošku přísnější v tom, že aby mě pustili do maturitního ročníku, musím odevzdat předmaturitní ročníkovou práci, která tvoří velké procento finální známky a moje dopadla nad očekávání. A zvládla jsem i srovnávací testy z českého jazyka, díky čemuž jsem též bez problémů v dalším ročníku. (Jde se slavit!)

No a co se dělo hezkého u Vás?
Nicol

1 komentář:

  1. Alespoň, že si zase zpět! :) Koleno mě mrzí, naštěstí s koleny zatím problémy nemám, ale mám snad samé kamarády, které s nimi něco mají, tkaže držím palce, ono to bude dobrý! :)
    Na počtvrté ta extraliga sto pro vyjde! :) Držím palce. :)
    A gratuluji, že si se dostala do dalšího ročníku :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář.