neděle 19. června 2016

Červená je také barva léta. Tedy alespoň pro mě........

První jarní paprsky se ukazují v plné síle. Kdo to nepocítil při tomto víkendu (21.5.), pocítí to brzo.
Sobotní teploty asi překvapily většinu lidí. Mělo pršet a být stěží 17°C a ono ne! 25°C bez mráčku. Jediné, co bylo chladné, byl vítr, který se objevil až okolo šesté večerní hodiny.


A moje tělo o trochu nezvládlo a skončila jsem rudá úplně všude, kde to bylo možné. Díky volejbalu mám tedy vypálené kraťasy, nákolenky a tričko a krátkým rukávem. Nebo - li vypadám směšně.

Hned jsem začala hrozně trpět, protože při jakémkoliv dotyku jsem cítila bolest. Nevěděla jsem co dělat a tak jsem zkoušela co nejvíce věcí, co by mi mohly pomoct a tady máte nějaký malý seznam

1. Ledový gel aloe vera
Na prvním místě není panthenol, ale ledová aloe vera. Jak víme, aloe vera má léčivé účinky, a když si dáte gel do formiček na led a dáte jej zmrazit, úžasně to uleví, protože to i chladí.
Další plus, které vidím je to, že to pomohlo i na akné.


2. Panthenol
Asi nemusím psát, jak moc se panthenol hodí VŽDY! Dá se koupit i v cestovním balení a stačí mazat spáleninu 3x denně a po pár dnech máte pokoj!

3. Nivea sun - Moisturising after sun lotion
Krém, který chladí a je s aloe vera. Též dobrá věc, co můžete udělat pro svou kůži.Velmi dobře se též vtírá, tak i dobře napne kůži, takže to je ještě velké pus.

4. Blue lagoon - Mineral moisturizing cream
Tento krém se dostává při návštěvě Modré laguny na Islandu, ale též se dá i objednat. Používám ten krém snad na všechno, protože mi pomáhá při všem, což je hrozně super.
Objednat ZDE

5. Ledová vana
Tohle je rada jen pro odvážlivce, sama jsem to podstoupila jen jednou. Napustila jsem si vanu ledovou vodou + jsem přidala všechny kostky ledu, co jsem našla v mrazáku. No a na 5-10 minut jsem se naložila po krk do ledové vody.
(Musím přiznat, že jsem pištěla na celý byt, protože i v parném létu se neobejdu bez teplé sprchy)

A co používáte vy při spálení od sluníčka?

BTW: Ano, vím, že nejsem schopná napsat článek hned a taky proto tento článek přidávám s měsíčním zpožděním. Proto se i omlouvám.

-Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.