sobota 16. července 2016

Nuda o prázdninách? Už ne! 1. díl

Máte stejný problém o těchto prázdninách, ale nevíte, co dělat?
Bohužel mám celý první měsíc brigádu, což znamená, že mám volno jen o víkendu, kdy nevím, co dělat, protože plno mých kamarádů má plány.

No a čím já zaháním nudu?

1. Čtení
Konečně můžu číst. Nemám 5 tréninků + víkendové zápasy, takže si můžu vzít knížku a číst bez myšlenek na něco jiného.
Brzo Vám sem přidám i nějaký seznam mojí četby, co by Vás mohl zaujmout.

2. Zkuste něco nového
Ano, lehce se říká, těžko se dělá. Chápu Vás, ale přece jenom jsem něco našla.
BĚH!
Aktivita, kterou ze srdce nenávidím! Tohle léto jsem se ale přemluvila a už 2 týdny každý den běhám a začínám z toho mít i radost.
Takže neváhejte a zkuste něco nového!!!!

3. Postcrossing
Aktivita, která mi vydrží jen v létě (bohužel), ale je to neskutečné, odkud Vám mohou až přijít pohledy. Mám jich asi 12, a i když do toho musíte trochu investovat, stojí to za to. Jediné co, napište si do profilu, aby Vám napsali něco zajímavého o jejich zemi nebo o nich, jinak Vám tam napíšou jedno slovo a tyhle pohledy ze srdce nenávidím.

4. Cestujte
Ať už s kamarády nebo samostatně a klidně jen po České republice
Vždyť do Ostravy se dostanete za ca. 4 hodiny z Prahy za 240 korun.
Nebo do ciziny! Cesta do Kodaně jen za 700 nebo do Budapešti za 450?! No není to úžasné?
Chápu, že se Vám nechce někdo chodit osamotě, ještě když jste v cizím městě, ale věřte mi, nebudete litovat.
O víkendech zatím takhle cestuji a ani si nedokážete představit, kolik jsem toho viděla.
Se sluchátky v uších a trochou adrenalinu v krvi zvládnete víc, než jen 12 hodin v autobuse.

5. Najděte si brigádu, ale takovou, co Vás bude bavit
Moc dobře vím, že to není jednoduchý úkol. Sama jsem si našla brigádu, která není pro mě, ale když tam bude víc lidí, co znáte, bude to super, protože se nebudete nudit až tak moc a ani si pak nemusíte připadat zvláštně, že se tam všichni znají a vy tam jste, jak odhozený kousek hadru sami v koutě.


Máte další nápady, jak si zlepšit prázdniny? Tak sem s nimi!

- Nicol




5 komentářů:

  1. Super článek, nejvíce mě zaujal ''Postcrossing'' a samozřejmě moje oblíbené čtení :D :) na brigádu bych šla, ale na to si musím počkat ještě rok :D
    onebookfanatic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. S tím během máš pravdu, teď jsem byla 15 dnů na táboře, ale tenhle týden budu chodit běhat každé ráno co budu moct a pak mě čeká soustředění a pak po návratu mám v plánu najet zase na ranní běhací rutinu. Už se těším jeestli to bude mít nějaký výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  3. O tom postcrossingu jsem už slyšela a teď jsi mi to tímhle připomněla. Už dávno jsem se k tomu chtěla dokopat a asi to už konečně udělám! :D Jinak super tipy :)
    coffeewithsachi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s tebou. Řekla jsem si, že o prázdninách stejně nemám co dělat, tak jsem začla běhat. Dříve jsem hodně četla, ale teď mě to nějak přešlo a radši píši příběhy já. Brigádu jsem chtěla, ale řekla jsem si, že prázdniny nebudu mít napořád a tak si je chci v klidu užít a hlavně se pořádně vyspat! Budu mít brigádu zároveň se školou a přijde mi to jako lepší řešení. O postcrossingu jsem nikdy neslyšela, ale každopádně to zní fakt zajímavě!


    Prosila bych o zkouknutí blogu, zažíváme teď spolu nový začátek a je to pro nás důležité. Děkujeme <3
    http://mujzivotvpismenech.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář.