sobota 27. srpna 2016

Motovun

Malinké městečko s nádherným výhledem v Chorvatské Istrii, kde si budete připadat, jako v Toskánsku.
Dvoutýdenní dovolená v Chorvatsku donutila mě i moje rodiče k nějakému tomu výletu, a protože jsem neměla možnost minulý rok, tak aspoň tento jsem šla s nimi.
Takže jsem navštívila město, do kterého se zamilovala moje maminka.
Nahoru se nesmí jet autem, takže pod kopcem je ohromné parkoviště, kde jsme zaparkovali a rozhodli se jít nahoru....
Tedy, chtěli jsme jít nahoru, ale s mojí šikovností jsem si udělala 2 dny před lehký výron, takže pro mě by to bylo utrpení. Takže jsme zvolili lehčí variantu, a to jet nahoru autobusem.
Stejně jsme ale museli jít trochu do kopce, ale to tolik nevadilo, protože jsme si hned sedli do krásné restaurace, kde byl nádherný výhled na celé okolí.


Po dobré kávě jsme šli dál do kopce k hradbám, kde byl hrozný vítr. Po cestě jsme se však stavěli v obchůdcích, kde prodávají lanýže, které jsou pro tuto oblast velmi běžné. Jsou zde dokonce i výpravy za lanýži.


No a pak už jsme šli pomalu dolů na parkoviště.
Možná se Vám zdá, že tohle je velmi chabý výlet o ničem, ale jenom ten pohled stojí za to. Byli jsme tam v neděli, takže tam nebyl ten denní ruch, ale bylo to vše spíš jen o turistech. Nádherné kavárny a restaurace a všichni milí.
Prostě taková malá Itálie.
Takže doufám, že jsem Vás aspoň malinko navnadila.

-Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.